Saturday, March 23, 2013

Sem break!! Jyeaahhhh...



Assalammualaikum dear all,. ;)


masih jugak aku meniup2 debu2 di blog ni! hahaha baru ada kesempatan membebel
and buat senaman jari! setelah sekian kurun purnama membisu! :P


jam berganti jam, hari bertukar hari, purnama bertukar purnama, dan hampir semua benda bertukar, (this time, charger leppy maintain!)aku masih pula masih kekal dengan perasaan yang sama, MASIH BERJUANG UNTUK BELAJAR!


aku memang rasa susah mahu kembalikan semangat berkobar2 seperti kali pertama masuk belajar dulu! sekarang ni pun tengah duduk diam2 di Saribonda sambil tengok2 pekerja yang selalu layan kehendak aku, (milo ais! no gula! no susu! kaw2!) ;)

semester ni, betul2 menguji, walaupun aku gembira sebab dapat beli buku (BB1M)yang aku memang sudah lama peek, (seni memanik??) hahaha tapi, masih ada yang kurang! semoga Allah cukupkan apa yang kurang tu~ amin.. :)

owh sekadar share perasaan gembira~ just receive a box from ZALORA!!!! AaaHHHH hahaha teriak biar sakan macam dalam iklan! its a purple steve madden shoe!! guess what?? ya dari cik MAGS! this is awsome!! hahaha thx yam.. :)rajin betul cik MAGS ni buat suprise2! hobby kah?..before kasut ni, tudung dari Al Humairah..rolling and jumping!! Thank you MAGS...hehehe :D

okay! disebabkan sangat panas ketika aku tengah membebel ni, aku buat order baru lagi dengan budak2 Saribonda ni, ABC kurang manis??..hemmmm start habis kelas benchmarking tadi, secara rasminya mid sem break pun sudah bermula! Jyeahhhhh..assignment banyak!! :(

kawan2 aku yang lain semua sudah berholiday, even sebelum waktunya! hahaha sungguh bersemangat mereka! sepatutnya aku pun berholiday ke Brunei, akan tetapi dibatalkan saat2 akhir..hari berholiday telah ditukar ke hari bekerja, dimana aku tidak dapat join kerana menghadiri kelas!! keciwa!! :/ mungkin ada hikmah..tak mengapa..Brunei can wait! ;)

orang yang lalu tepi meja keep looking at my BAGS! mesti diorang ingat aku ni sewel! sudahlah duduk sendiri, ketawa2 sendiri,siap membebel sendiri-sendiri!

aku sebenarnya membawa berbeg-beg, beg yang mengandungi bertan-tan matrix baju! hahaha cuba teka kenapa?

a) lari dari rumah
b) meniru aksi bangla menjual kain
c) holiday sendiri2
d) semua di atas!

sebenarnya..

akibat semangat nan membara untuk berjumpa cik Girl, dengan penuh semangat aku membawa semuanya ke kelas, dengan harapan selesai kelas boleh terus ke rumah cik MAGS di Likas, temankan cik Girl!!

yang terjadi..

'Habis Maghriblah,.sebab diaorang bawa si Girl balik kampung dulu' -_-"

maknanya..aku akan stay di Saribonda ni dulu, sebelum memikirkan cara untuk mengangkut semua bag2 ni balik ke rumah! hahaha and wait til maghrib! hahahaha (KUYAK)

                                 
ABC kurang manis dah sampai....
oleh itu, aku undurkan diri dahulu,.mahu enjoy my ABC!! see u all next time! ;)


Love you all,

Eyda Turaya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.